Een nieuw avontuur; 9 weken Azie!! - Reisverslagen van Hanneke de Bruijn - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur; 9 weken Azie!! - Reisverslagen van Hanneke de Bruijn - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur; 9 weken Azie!!

Met de organisatie Travel Active ga ik 5 weken vrijwilligerswerk doen in Cambodja, hierbij is Tessa Oomen mijn reismaatje. Na deze 5 weken vlieg ik vanuit Cambodja naar Bangkok in Thailand om vanuit daar met Imke van de Ven nog 4 weken te backpacken door Thailand en een stukje van Cambodja.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2013

Twee weken terug! Mensen vragen: Hoe was het?

19 Mei 2013

Zon, zee, strand en regenseizoen!

07 Mei 2013

Full Moon Party, Chiang Mai & Chiang Rai

24 April 2013

Hello Busy Bangkok

14 April 2013

Dag lieve kinderen!
Hanneke

Hoi familie, vrienden en bekende! Tijdens mijn 9 weken durende reis door Azie waarin ik vrijwilligerswerk ga doen en rond ga reizen zal ik hier mijn belevingen schrijven. Ik wens jullie veel leesplezier, Liefs van Hanneke

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 62471

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 22 Mei 2013

Een nieuw avontuur; 9 weken Azie!!

03 Februari 2009 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: