Beetje ziekjes deze week - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Hanneke Bruijn - WaarBenJij.nu Beetje ziekjes deze week - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Hanneke Bruijn - WaarBenJij.nu

Beetje ziekjes deze week

Door: Hanneke de Bruijn

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

10 April 2013 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hello, even een kort berichtje, zit nu samen met Tessa achter de computer, vanmiddag zijn we geen van alle naar de kids gegaan. Het regent dat het giet buiten en de regen wordt afgewisseld met wind.
Ik voelde me maandag kiplekker, tot na het avondeten, misselijk, duizelig, trille, naar de wc rennen voor beide kanten (erg smakelijk dit ;) Nog nooit gehad dit! Iedereen in NL heel de winter ziek behalve ik, en ja hoor ik krijg het hier.
Wellicht hadden we ook in Siem Riep iets verkeerd op want Tessa had maandag ook last van haar buikje. Helaas pakte het bij iets erger uit, m'n weerstand liet het afweten, dikke keelpijn en snotneusje! Maa gelukkig heb ik de halve apotheek bij :) En hebben we op dit moment een zuster (lucy) en een dokter in opleiding (Amed) in tha house :) Die me erg lief hielpen! Lucy depte me hoofdje met koud water enzo wat een bofkont ben ik!
Gister heel de dag rust gehouden in de hangmat. Dat heeft erg geholpen,gelukkig had ik wel weer eetlust en eet ik gewoon mee.
En voor de bezorgde, drinken doe ik ook super veel!! Zakje ORS erachteraan gegooid.

Vanochtend wel naar de kindjes geweest, zijn tevoet naar het Park hier gewandeld en hebben wat frisdrank voor ze gekocht. Ze hebben er echt van genoten! Ze hebben heuse buitenfitniss toestellen in het park en speeltuin. Ik had helaas een erg laag energiegehalte. Na de lunch een middagdutje gedaan en toen was mijn batterij weer opgeladen om naar de computer te gaan met Tessa!

Morgen en overmorgen nog 2 daagjes genieten bij de kids, kijken of ze de woorden nog weten die we ze geleerd hebben als, catch the ball en clap your hands en volgende week meehelpen in het ziekenhuisje, ben benieuwd wat er op ons pas gaat komen! Komend weekend met de hele groep van 9 naar de stad en barst het Kmer Newyear los voor maar liefst 3 dagen.

Veel kijkplezier met de foto's! Liefs xxx


  • 10 April 2013 - 10:58

    Annemiek:

    Ach gossie, de Aziatische vloek heeft je te pakken ;) beterschap meid! Xx

  • 10 April 2013 - 11:24

    Marleen:

    Beterschap!!!

  • 10 April 2013 - 11:25

    Marielouise.:

    Hoi Hanneke wat een verhaal weer. Vervelend dat je ziek bent geweest, ik heb het ook al een paar dagen te pakken, maar goed dat jij lieve mensen om je heen hebt die je kunnen helpen. Je hebt het ook naar je zin daar kan ik lezen. Hier in nederland begint het nu eindelijk na een lnge en koude winter de lente binnen te komen, en krijgen van het weekend zelfs 20 gr zeggen ze joehoeeeeeee. Nou lief nichtje heel veel plezier daar en je krijgt de gr van oma Jan en je neef Pieter en een dikke smakkerd van tante mlouise xxxxxx

  • 10 April 2013 - 11:38

    Dominique:

    Heyhey wat balen dat je ziek bent ej!! Gelukkig wordt er goed voor je gezorgd :). Beterschap in ieder geval
    Xx

  • 10 April 2013 - 11:50

    Jolanda Stange:

    Wat vervelend dat je ziek bent. Hopelijk ben je snel weeer opgeknapt. Mocht je buik blijven rommelen dan is een goed en natuurlijk middel: Cola, daar de prik af laten gaan en op kamer temperatuur (dus niet uit de koelkast) drinken. Dat helpt heel goed tegen buikloop en daar mag je zo veel en vaak als je wilt van drinken.
    Sterkte en beterschap
    Groetjes Jolanda en hans

  • 10 April 2013 - 12:43

    Fabian:

    Lieve hanneke,
    Heel vervelend dat je ziek bent daar, terwijl je dat hier nooit bent.
    Kan altijd een keer gebeuren met eten in het buitenland.
    Hopelijk ben je snel weer beter!
    Leuk om te horen dat je het heel erg naar je zin hebt.
    Dat de tijd maar snel gaat, hier gaat het een stuk langzamer.
    Ik mis mijn vriendinneke wel hoor ;)

    Beterschap, en nog heel erg veel plezier. Geniet ervan.
    Liefs Je vriend :P

  • 10 April 2013 - 12:58

    Toos:

    hoop dat je snel weer opgeknapt bent!!!!!!

    xxxx groetjes tante toos

  • 10 April 2013 - 18:16

    Carina:

    Hallo Hanneke, hopelijk ben je snel weer beter! Groetjes Arthur en Carina

  • 10 April 2013 - 18:56

    Marjorie En Jan Willem:

    Hoi Hanneke je reisverhalen zijn erg leuk om te lezen. Wat een belevenis, zoveel indrukken die je op doet. Wij hopen dat je snel weer opknapt. Heel veel beterschap. Groetjes uit Prinsenbeek Marjorie en Jan Willem

  • 11 April 2013 - 16:35

    Jos En Elly:

    Hoi Hanneke, wij hebben je verhaaltjes met plezier gelezen. Wat schrijf je toch gezellig. Fijn dat alles zo goed gaat behalve dan dat ziek zijn. We hopen dat je snel weer opknapt en blijven je volgen. Hartelijke groetjes van Jos en Elly Sanne en Mike

  • 11 April 2013 - 22:48

    Conny:

    Hoi Hanneke vervelend voor je een beetje ziekjes. Maar ik hoor dat je goed word verzorgd.veel drinken is heel goed en fijn dat je ors bij je had. Beterschap en veel rusten in je hangmatje. Dan kan je van het weekend genieten van het feest daar met z'n allen. En je verhalen zijn heel leuk om te lezen. Groetjes je moedertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Hoi familie, vrienden en bekende! Tijdens mijn 9 weken durende reis door Azie waarin ik vrijwilligerswerk ga doen en rond ga reizen zal ik hier mijn belevingen schrijven. Ik wens jullie veel leesplezier, Liefs van Hanneke

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 62501

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 22 Mei 2013

Een nieuw avontuur; 9 weken Azie!!

03 Februari 2009 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: