Morgen gaat het avontuur echt beginnen!! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Hanneke Bruijn - WaarBenJij.nu Morgen gaat het avontuur echt beginnen!! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Hanneke Bruijn - WaarBenJij.nu

Morgen gaat het avontuur echt beginnen!!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

15 Maart 2013 | Nederland, Breda

Hoi Allemaal!!

Na maanden van voorbereidingen, spullen aanschaffen, dingen regelen, en de afgelopen week van iedereen afscheid nemen is het dan morgen eindelijk zo ver!
Mijn backpack en handbagage rugzak staan gepakt, helemaal volgepropt maar het is gelukt :)
Zelfs aan de kinderen gedacht en nog wat (water)balonnen, bellenblazen en stickers gehaald.

Morgenmiddag om half 1 ga ik samen met Tessa de lucht in naar het verre Azie, om de volgende ochtend vroeg in China aan te komen, op het vliegveld van Guangzhou. Eerst op Schiphol afscheid nemen van familie en onze vriendjes, zoals Tessa ook al zei het zal een flink tranenfestiijn worden ;) En dan wordt het de eerste 10 uur slapen, kletsen, lezen, eten en nog veel meer slapen!! Wat we op het vliegveld in China weer voortzetten voor nog een keer 10 uur, omdat we die avond om 6 uur pas weer verder vliegen naar Siem Reap in Cambodja. Dus we hebben een lange vlucht samen voor de boeg!
En dan is het zoeken naar iemand met een bordje met onze namen die ons naar een hostel kan brengen. Dan zullen we na een lange reis wel toe zijn aan een douche en een bedje.

Maandag gaat onze cultuurweek van start, we worden vanuit het hostel in Siem Reap naar Samraong gebracht waar we de komende 5 weken zullen verblijven, deze rit zal ongeveer 2,5 uur duren.

De afgelopen dagen begonnen de kriebels toch wel een beetje te komen!!
Ik heb er zoooo veel zin in! Mijn volgende bericht is vanuit Cambodja!

Iedereen bedankt voor de gezellige borrel, lieve knuffels en leuke kaartjes en gelukspoppetjes :)

Tot gauw, Veel Liefs van Hanneke
xxx


  • 15 Maart 2013 - 20:16

    Olav:

    Hele goede reis en veel plezier, voor jullie allebei!!!

  • 15 Maart 2013 - 20:23

    Marleen:

    Goeie reis lieve schat! Het gaat eindelijk beginnen!!!!

  • 15 Maart 2013 - 22:20

    Tante Marielouise:

    Hoi lieve Hanneke

    Heel veel plezier en kijk je wel goed uit, hoop dat je het reuze naar je zin zal hebben.
    Hele dikke kussen van Tante Marielouise xxxxx en ik blijf je volgen

  • 15 Maart 2013 - 23:25

    Annemiek:

    Jaaa eindelijk ga je dan! Ik ben blij je nog even gezien te hebben :) heel veel.plezier en succes met je afscheid en lange reis! Liefs

  • 16 Maart 2013 - 11:25

    Toos:

    Kijk nu al uit naar je reisverslagen!!!!!Goede reis en geniet met volle teugen!!!
    Heel veel liefs,xxxxx

  • 16 Maart 2013 - 12:04

    Moniek:

    Lieve Hanneke,

    Nu gaat jullie reis echt beginnen!! Heel veel plezier!! Ga je site volgen :).

    xx Moniek

  • 21 Maart 2013 - 09:22

    Dominique:

    Geniet er onwijs veel van!!! Een gebeurtenis die je nooit meer vergeet :D. Ik kijk uit naar al jullie belevingen! Kan ik het buitenlandgevoel toch een beetje mee voelen :) xxx

  • 21 Maart 2013 - 09:22

    Dominique:

    Geniet er onwijs veel van!!! Een gebeurtenis die je nooit meer vergeet :D. Ik kijk uit naar al jullie belevingen! Kan ik het buitenlandgevoel toch een beetje mee voelen :) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Hoi familie, vrienden en bekende! Tijdens mijn 9 weken durende reis door Azie waarin ik vrijwilligerswerk ga doen en rond ga reizen zal ik hier mijn belevingen schrijven. Ik wens jullie veel leesplezier, Liefs van Hanneke

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 62505

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 22 Mei 2013

Een nieuw avontuur; 9 weken Azie!!

03 Februari 2009 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: