Weer beter!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanneke Bruijn - WaarBenJij.nu Weer beter!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanneke Bruijn - WaarBenJij.nu

Weer beter!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

26 April 2009 | Suriname, Paramaribo

Dumi bunu je (Goedenavond)

Hier even een kort berichtje van mij vanuit het nog steeds warme en zonnige suriname!
Ik kan jullie mededelen dat ik weer redelijk opgeknapt ben!
Ik eet weer gewoon goed, zelfs snoepen lukt al :)
Ik heb vrijdag en zaterdag nog veel geslapen. En de paracetamol en de zuigtabletten zijn hard gegaan de afgelopen dagen. Ik heb af en toe nog een beetje hoofdpijn. Toen ik vanmorgen opstond had ik nog wel een beetje hoofdpijn, maar is nu gelukkig ook weer gezakt.
Ik ben echt heel blij dat het niet zo ernstig was en ik niet naar de dokter hoefde ofzo. Ik hou er al niet zo van laat staan in een vreemd land ;)

Gisteravond ben ik met Tessa, Teun en Lisanne meegegaan naar het vliegveld. Teun ging weer naar huis en de vriend van Lisanne kwam aan. Dat was best apart, afscheid nemen van de een en de ander verwelkomen. Ik heb natuurlijk Tessa goed getroost. We gingen samen met de taxi terug, Lisanne ging met de bus van het hotel mee. Terug in de stad aangekomen heeft de taxichauffeur ons nog meegenomen naar verjaardag van zijn oom die 60 werd. Het zijn Javaanse mensen, echt een grote famillie! De oom woont normaal in Utrecht, maar komt altijd op vakantie naar Suriname. We kregen natuurlijk weer allerlei lekkere zoete dingen om te proeven. allerlei cakejes, en bijna alles wordt van rijst gemaakt dat is apart, dat je zoveel van 1 product kunt maken en het er toch allemaal anders uit ziet.

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen..... het is tenslotte zondag :)
Vanavond lekker saampjes met Tessa uit eten bij de Waag.
We zijn alleen thuis de rest is met de vriendjes naar Galibi. Dus het is wel lekker rustig.

Morgen en dinsdag weer stage en woensdag klimmen en klauteren bij Berg en dal.

Tot de volgende keer weer!
Alvast veel plezier allemaal met koninginnedag!

Bigi Brasa!


  • 26 April 2009 - 20:00

    Marleen:

    Heeeee meisie! :D
    Leuk weer even wat van je te lezen! Hier gaat ook alles zijn gangetje, ik ben nu ook ziek! :( Verder nog 2 daagjes werken en dan ben ik lekker een weekje vrij! Naja vrij... moet mijn scriptie nog even afmaken binnen 4 weken, hihihi ;)
    Kwam trouwens gisteren in tilburg in de stad iemand tegen, heb me kapot gelachen, maar dat vertel ik wel ff een keertje op msn ;)
    Nou meisie, fijne week alvast, en je hoort snel weer wat van me!

    Liefs, Marleen

  • 26 April 2009 - 21:18

    Ria:

    Hoi hanneke

    wat lees ik nu in je vorige bericht je pa zit 6 weken thuis???
    Maar wel fijn dat jij weer helemaal opgeknapt ben hoor.
    ik vind het ontzettend leuk om je verhalen te lezen en naar je foto's te kijken

  • 27 April 2009 - 07:50

    Annemiek:

    Hey Hannus!

    gelukkig ben je weer beter, ziek zijn is niets daar.

    nog leuke tripjes op de planning?

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Hoi familie, vrienden en bekende! Tijdens mijn 9 weken durende reis door Azie waarin ik vrijwilligerswerk ga doen en rond ga reizen zal ik hier mijn belevingen schrijven. Ik wens jullie veel leesplezier, Liefs van Hanneke

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 62488

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 22 Mei 2013

Een nieuw avontuur; 9 weken Azie!!

03 Februari 2009 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: