Foto's Galibi!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanneke Bruijn - WaarBenJij.nu Foto's Galibi!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanneke Bruijn - WaarBenJij.nu

Foto's Galibi!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

26 Mei 2009 | Suriname, Paramaribo

Het heeft even geduurd maar hier zijn de foto's van Galibi.
Omdat de site een beetje raar doet kon ik ze niet bij het bericht zelf zetten, daarom op deze manier,
De foto's van Blanche Marie staan wel bij het bericht.

Veel kijkplezier
-xxx-

  • 26 Mei 2009 - 07:13

    Bram:

    Leuke foto's!! :D

  • 26 Mei 2009 - 07:20

    Stephanie:

    Heey hannus,
    Leuke foto's hoor, en wat schattig zeg die aanpjes :D net kleine kinderen...
    Dikke kus van mij!

  • 27 Mei 2009 - 07:35

    Papa:

    hoi hanneke
    nu het weer beter gaat heb ik je hele site maar weer eens doorgenomen. wat heb je al veel beleefd en dan heb je nog een hele maand om nog van alles te doen. Ik hoop dat je nog een leuke tijd hebt, maar ik kijk al wel uit naar de 24e, maar dat begrijp je wel hé.

  • 27 Mei 2009 - 18:29

    Franklin En Beata:

    Je moeder komt zo koffie drinken gezellig.Ik ben maandag uit het gips gegaan het lopen gaat al prima.Zaterdag abrahamfeest voor franklin hoop dat het met papa lukt zou fijn zijn als hij zou komen. veeeeel groetjes van franklin en beata en tom

  • 28 Mei 2009 - 19:40

    Karin:

    Hee Hanneke,
    Wat een leuke foto's zeg!! Ik zie dat je nog steeds geniet daar, maar nu gaat het toch echt opschieten! Ik hoop dat je nog een paar leuke weekjes heb en dat je toch ook wel uitkijk om weer thuis te zijn.
    nou meid nog veel plezier daar!!
    Grtz Karin ( en de rest natuurlijk)

  • 28 Mei 2009 - 21:55

    Julia:

    leuke foto's meisie!
    xx

  • 03 Juni 2009 - 12:32

    Barbara:

    Hey Hannus,.
    Zo weer eens een berichtje van mij! Ik krijg namelijk geen mailtjes meer als jij nieuwe dingen op deze site zet,. Vrij raar!.. Maarre.. Heb je m`n kaartje ontvangen?
    Alles goed daar zie ik? Ik kwam je broertje nog tegen bij NAC bij de huldiging, want we gaan EUROPA in :p,.
    Nah meis uitkijken! en ik hoop snel weer eens wat van je te horen!
    (K)

  • 04 Juni 2009 - 08:39

    Sander:

    Zussie!

    Heb je site weer goed door gelezen en gekeken leuke foto's en mooie berichten hoe je die altijd voor elkaar krijgt vind ik nog steeds mooie:D:P

    Het is nog maar eventjes en dan kunnen we je weer ophalen van schiphol:D
    Kennen we bij kletsten over jouw belevenissen en de verhalen thuis;)

    nog veel plezier de laaste weken!

    Kus sander

  • 09 Juni 2009 - 15:20

    Vivienne:

    Hey schatteke!
    Ziet er weer super leuk uit hoor! Mooie foto's gemaakt weer!
    Bedankt voor je kaart, echt leuk! Heb hem nu een weekje denk ik, maar had je nog helemaal niet bedankt.. SORRY;)!
    Nog heel veel plezier de laatste weekjes!
    Kuss, Vivienne

  • 16 Juni 2009 - 09:10

    Tante Louise:

    hey hanneke het is bijna zover je komt weer naar huis toe.
    je hebt het reuze naar je zin gehad daar en daar ben ik erg blij om, maar heb je wel gemist hoor
    met mij gaat het wel redelijk ben nu klaar met mijn kuren maar dat hoor je nog wel een keer van me geniet nog even zolang je daar bent
    dikke kussen van je tante louise en je gekke ome jan en je neefie pieter:P:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Hoi familie, vrienden en bekende! Tijdens mijn 9 weken durende reis door Azie waarin ik vrijwilligerswerk ga doen en rond ga reizen zal ik hier mijn belevingen schrijven. Ik wens jullie veel leesplezier, Liefs van Hanneke

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen: 604
Totaal aantal bezoekers 62471

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 22 Mei 2013

Een nieuw avontuur; 9 weken Azie!!

03 Februari 2009 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: