Laatste bericht vanuit Suriname! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanneke Bruijn - WaarBenJij.nu Laatste bericht vanuit Suriname! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanneke Bruijn - WaarBenJij.nu

Laatste bericht vanuit Suriname!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

23 Juni 2009 | Suriname, Paramaribo

Laatste bericht vanuit Suriname!!
Hallo allemaal!!
Dit was het dan!! Het eind is gekomen!
En aan alle leuke dingen komt een eind, jammer genoeg!
Het is nu 11 uur in de ochtend Surinaamse tijd en de koffers staan al klaar in de kamer, en zometeen worden we opgehaald door Marc om naar het vliegveld Zanderij te gaan.
Heb op dit moment echt geen zin in de vliegreis, maar ik ga gewoon lekker proberen te slapen en dan gaat de tijd hopelijk sneller!
Gister hebben we ons afscheidsfeest gehad en het was supergezellig!! Er waren best veel mensen gekomen die we hier hadden leren kennen, en sommige foto’s zijn dan ook erg grappig geworden ;)
Ik ga iedereen hier ontzettend missen!
Maar vind het ook super dat ik morgen iedereen in Nederland weer zie!
Mijn volgende bericht zal vanuit Nederland zijn, wat een gek idee is eigenlijk.

Tot morgen voor een aantal mensen en voor de mensen die ik morgen niet zie tot snel!
Bij deze wil ik jullie allemaal ook alvast super bedanken voor alle reacties op m’n site, de donaties voor de kinderen en de kaartjes over de post!

Een hele dikke kus van Hanneke!!


  • 23 Juni 2009 - 14:18

    Annemiek:

    Goede reis! en zeker tot snel!

    liefs

  • 23 Juni 2009 - 14:24

    Bram & Daniëlle:

    Hannus,

    Goede reis alvast en tot snel!
    Kus,
    Bram & Daniëlle

  • 23 Juni 2009 - 14:33

    Ferdinand En Marlies:

    Hoi hanneke, goede reis,

    en tot morgen heeeeeel vroeg !!

    groetjes ferdinand en marlies

  • 23 Juni 2009 - 14:50

    Ria:

    hele goede terugreis hanneke

    tot snel

    veel liefs

  • 23 Juni 2009 - 17:06

    Stephanie:

    Lieve meid,

    Hééle goede reis, probeer idd lekker wat te slapen en tot vannacht/morgenochtend! :D

    Heb er ondanks dat ik er héél vroeg m'n bed voor uit moet héél veel zin in je weer te zien!

    DIKKE KUS!
    Morgen krijg je 'm echt! ;)

  • 23 Juni 2009 - 18:56

    Cathy:

    He meissie! Een hele goede reis terug! Echt super fijn dat je terug komt, vind ik dan!! Ik heb genoten van je verhalen en foto's. ik hoop nog veel meer te horen als je terug bent. Een hele dikke kus

  • 23 Juni 2009 - 20:58

    Papa:

    eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 23 Juni 2009 - 21:00

    Mama:

    Ik ben blij dat je weer terugkomt. Tot morgen op het vliegveld en een goede reis. Kus mama

  • 23 Juni 2009 - 21:19

    Julia:

    goede reis meid, en tot snel(L)
    xxxx

  • 25 Juni 2009 - 09:23

    Dominique:

    Heyhey!!!

    Eergister nog in Suriname, nu weer thuis in Nederland. Wat gaat het tog snel.. Ik heb egt een super tijd met je gehad in Suriname!! Vond het erg leuk om bij je in huis te wonen hahaha..

    xx Do

  • 25 Juni 2009 - 12:35

    :

    hey lieverd

    We hebben samen heel veel meegemaakt en we hebben echt een top tijd gehad. JIj bent echt mijn beste maatje en we houden zeker veel contact

    geniet van je famille en vrienden en dan spreken we snel af

    Dikke zoen
    me lobi joe

  • 26 Juni 2009 - 09:32

    Carmenza:

    Weer back in town!!!! We zien elkaar vast snel weer is! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Hoi familie, vrienden en bekende! Tijdens mijn 9 weken durende reis door Azie waarin ik vrijwilligerswerk ga doen en rond ga reizen zal ik hier mijn belevingen schrijven. Ik wens jullie veel leesplezier, Liefs van Hanneke

Actief sinds 03 Nov. 2008
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 62471

Voorgaande reizen:

16 Maart 2013 - 22 Mei 2013

Een nieuw avontuur; 9 weken Azie!!

03 Februari 2009 - 24 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: